- Kibernetinių incidentų sprendimas – „Hansab“ patirtis
- Kodėl reikia naudoti užkardą?
- „Microsoft 365“ skirtas „Copilot“ dabar palaiko ir lietuvių kalba
- „Copilot for Microsoft 365“ reikalavimai bus išplėsti
- „M365 Copilot“ jau prieinama visiems
- Efektyvi kibertinė apsauga – kaip apsaugti duomenis?
- Kaip centrinis registravimas sustiprina saugumą?
- Kaip sustabdyti žmogaus valdomas kibernetines atakas?
- Iki metų pabaigos – „Copilot“ licencijos su 50% nuolaida
- „Microsoft“ metinės prenumeratos kainos didėjimas pasirinkus mokėti kas mėnesį
- Pristatomas mėnesinis atsiskaitymas už „Microsoft 365 Copilot“ metinę prenumeratą
- „Primend Group“ generaliniu direktoriumi paskirtas Teet Raudsep
- „Microsoft“ keičia „Teams“ licencijavimą Europoje
- „Microsoft“ paskelbė svarbius kainų pokyčius
- „Microsoft Authenticator“ saugos atnaujinimas
- „Windows 11“ atnaujinimo logika
- „Primend“ pripažinta 2023 m. „Microsoft“ Metų partnerio Estijoje nugalėtoja
- „Microsoft“ modernaus darbo sprendimų partneris
- Susijungia debesų paslaugas teikiančios įmonės „Primend“ ir „Digifi“
- Pranešimas spaudai | „Bondora“ ir „Primend“ dviem mokykloms dovanoja kompiuterius
- Pranešimas spaudai | „Primend“ dovanoti kompiuteriai padės insultą išgyvenusiems žmonėms
- „Primend“ ir „SYNLAB“ partnerytė: slaugos namams padovanotos planšetės
- „Primend“ stiprina pozicijas – jungiasi su IT bendrove „Iteraction“
- „Primend“ pripažinta 2020 m. „Microsoft“ metų partneriu Estijoje
Šiandien jau beveik 4 savaitės kai mes ir mūsų klientai gyvename esant nepaprastajai padėčiai šalyje. Kai paaiškėjo situacijos rimtumas, nusprendėme padaryti viską, kad padėtume savo klientams ir kitoms įmonėms lengviau pereiti prie nuotolinio darbo.
Mes greitai užsukome tokį mechanizmą, kur pardavimo komanda veda mokymus „Teams“ platformoje ir padeda organizuoti reikiamą įrangą, leidžiančią pertvarkyti darbus. Kita komandos dalis sudarinėja įvairias instrukcijas, rašo tinklaraščius, filmuoja mokomuosius vaizdo įrašus ir užtikrina, kad jie būtų prieinami visuose mūsų kanaluose.
Tačiau didžiausią darbą šiandien atlieka mūsų fantastiška techninio palaikymo komanda, kuri užtikrina, kad visi esami sprendimai kasdien veiktų sklandžiai, kad visi nauji sprendimai galėtų pradėti veikti kuo greičiau ir mūsų klientai galėtų tęsti savo kasdienį darbą lengvai ir neskausmingai.
Mes norime geriau suprasti, kaip mums sekasi, todėl visada prašome klientų palikti savo atsiliepimus per grįžtamojo ryšio sistemą „Recommy“. Šį rytą mūsų įmonės „Recommy“ rekomendacijų indeksas buvo 73%, o tai yra vienas didžiausių kokį esame pasiekę.
Esame labai dėkingi visiems savo klientams, kurie nepagailėjo gerų žodžių ir įvertino mūsų techninės pagalbos komandos darbą. Tai rodo, kad elgiamės teisingai ir einame teisinga linkme, gerbiame savo techninės pagalbos komandą ir ja labai didžiuojamės.