Nuo 2021 m. vasario 8 d. „Microsoft Teams“ automatiškai atsiranda išorinio vartotojo prieiga. Tai reiškia, kad prie „Teams“ bus galima prijungti svečius – išorinius parnerius ir kitus asmenis, kurie nedirba įmonėje. Tai suderina „Microsoft Teams“ programą su kitomis „Microsoft“ paslaugomis, kuriose automatiškai įgalinamas bendradarbiavimas su išoriniais vartotojais.
Iki 2021 m. vasario svečio prieiga yra išjungta. Kad administratoriai ar komandos nariai galėtų pridėti svečius, reikia įjungti „Teams“ svečio prieigą. Įjungus šią parinktį, gali praeiti kelios valandos, kol pakeitimai įsigalios. Jei vartotojai, bandydami prijungti svečią, mato pranešimą: „Susisiekite su administratoriumi“, tikėtina, kad svečio prieiga nėra įjungta arba nustatymai dar neįsigaliojo.
Po vasario ir naujiems, ir esamiems klientams, kurie nesukonfigūravo šio nustatymo, svečių prieiga „Microsoft Teams“ bus įjungta automatiškai. Jei norite, kad svečio prieiga jūsų organizacijoje liktų išjungta, turėsite rankiniu būdu patvirtinti, kad svečio prieigos nustatymas būtų išjungtas, kad nebūtų parinkties „Numatytoji paslaugos prieiga“.
- Kaip pakeisti automatiškai atsirasiančius nustatymus: prisijunkite prie „Microsoft Teams“ administravimo centro (kad tai atliktumėte, turite turėti įmonės administratoriaus teises).
- Pasirinkite Org-wide settings > Guest access
- Rinkdamiesi Allow guest access in Microsoft Teams pažymėkite On arba Off