Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Patarimas, kaip sumažinti duomenų praradimo riziką

Autorius: Laikas: 2021 m. gegužės 05 d.

VEEAM technologija pagrįsta „Primend“ atsarginės kopijos paslauga, skirta „Microsoft 365“

Duomenų praradimas yra rimta ir brangi problema tiek didelei, tiek mažai organizacijai. Net jei ir nėra piktybiškų ketinimų, niekas nėra apdraustas nuo paprastų žmogiškųjų klaidų. Siekiant kuo labiau sumažinti duomenų apsaugos spragas ir galimus nuostolius, kaip papildoma priemonė turėtų būti atliekama reguliari duomenų atsarginė kopija. Ji padės apsaugoti nuo negrįžtamų padarinių, kuriuos gali sukelti klaidos.

Kodėl verta apsvarstyti atsarginės kopijos paslaugą

Dauguma „Primend“ klientų savo kasdieniame darbe naudojasi įvairiomis „Office 365“ paslaugomis. Tai „Exchange Online“, „SharePoint Online“, „OneDrive for Business“, „Teams“, „PowerBI“ ir kt. „Microsoft“ paslaugos.

Tačiau „Microsoft“ neteikia „Office 365“ ir „Microsoft 365“ atsarginės kopijos paslaugų, tik sinchronizavimo galimybę, kuri laikinai saugo ištrintus duomenis. „Microsoft“ siūlomo sprendimo trūkumas dažniausiai yra laiko faktorius, kuris pagal numatytuosius nustatymus skiriasi skirtingoms paslaugoms: „Exchange Online“ – saugo 14 dienų, „SharePoint Online“ ir „OneDrive“ – iki 60 dienų. Atkurti šiuos duomenis iš „admin portalo“ gali tik specialistas. Tuo tarpu „Teams“ programos atsarginės kopijos paslaugos šiuo metu iš viso nėra. Siekiant užkirsti kelią galimam duomenų praradimui, „Microsoft“ skatina naudoti trečiųjų šalių sprendimus savo svarbiems duomenims apsaugoti ir valdyti.

Pateikiame keletą pavyzdžių, iliustruojančių skirtumą tarp „Microsoft“ teikiamo sinchronizavimo ir atsarginės kopijos paslaugos.

Kai ištrinate el. laišką iš gautųjų laiškų ir šiukšliadėžės aplanko, jo atkurti iš bet kurio serverio neįmanoma, nes visa sistema yra sinchronizuojama pagal tiesioginę aplinką. Kita vertus, atsarginė kopija sukuria gyvos aplinkos kopiją tam tikrais momentais ir jos įrašą išsaugo ZIP formatu laikmenose, atskirtose nuo tiesioginės aplinkos. Tai savo ruožtu garantuoja, kad duomenis netyčia ar piktybiškai ištrynus iš vienos aplinkos, juos galima atkurti iš atsarginės kopijos kitoje aplinkoje. Pagal poreikį galima nustatyti skirtingas atsarginių kopijų darymo taisykles: rinktis, kaip dažnai turėtų būti daromos atsarginės kopijos ir kiek laiko jos turėtų būti saugomos.

„SharePoint Online“ suteikia 25 TB atminties talpyklą, todėl tai yra populiari duomenų saugojimo aplinka. Antrojo etapo šiukšlių failai automatiškai ištrinami per 30 dienų. Tačiau šiuos failus iš trečiojo etapo šiukšliadėžės galima atkurti per 30 dienų nuo ištrynimo, naudojant parinktį „anuliuoti“. Jei dėl kokių nors priežasčių iš failų aplanko reikia atkurti tik vieną failą, „Microsoft“ tokios parinkties nepalaiko. Atkurti vieną failą galite tik atkurdami visą failų aplanką. Tai gali atrodyti kaip paprastas sprendimas, tačiau jis turi ir minusų. Jei būtina atkurti tam tikrą failą ir nusprendžiate atkurti visą dokumentų biblioteką, atkurdami prarasite visus bibliotekos failuose atliktus pakeitimus, t. y. prarasite visus vėlesnius failuose atliktus redagavimus, nes bus atkurtos ankstesnės jų versijos. Tuo tarpu „Primend“ atsarginės kopijos paslauga leidžia atkurti atskirus failus ar net skirtingas failų versijas, neperrašant viso aplanko.

Daugiau apie „VEEAM Backup for Microsoft 365“ paslaugą

Su laiku „Primend“ išbandė įvairius atsarginių kopijų tiekėjus ir jų paslaugas. Kodėl atsarginės kopijos paslaugos partneriu pasirinkome būtent VEEAM? Svarbiausia priežastis yra ta, kad atsarginių paslaugų srityje VEEAM šiandien lenkia kitus. Mums patinka, kad visa struktūra yra paprasta ir logiška, nes tai supaprastina valdymą. Licencijas galima įsigyti kas mėnesį, kaip esame įpratę su kitomis „Microsoft“ paslaugomis.

Kitas didelis privalumas yra tas, kad VEEAM suteikia galimybę kurti atsargines kopijas tiesiai „Azure Blob“ disko masyve, todėl visas atsarginės kopijos kūrimo procesas yra žymiai ekonomiškesnis, nei buvo įmanoma anksčiau. Tai savo ruožtu leidžia padaryti atsarginę kopiją visam nuomininkui vienu metu (visoms naudojamoms „Microsoft“ paslaugoms), nes duomenų, užfiksuotų naudojant VEEAM technologiją, kiekis yra labai mažas.

Paprastas duomenų atkūrimas

Vienu metu galima atkurti tiek visą nuomininko informaciją, tiek ir vieną failą ar el. paštą – šiuo požiūriu VEEAM atsarginės kopijos technologija yra labai lanksti.

Dažniausios priežastys, dėl ko kuriamos debesų paslaugų atsarginės kopijos:
 
  • poreikis atkurti „Microsoft 365“ paslaugas;
 
  • dėl galimų žmogiškųjų klaidų ar kenkėjiškos veiklos;
 
  • norint neprarasti duomenų, kai sugenda kompiuteris;
 
  • kai failai ištrinami iš „Sharepoint“ ir „OneDrive“, arba aplankai perrašomi;
 
  • saugantis nuo duomenų praradimo dėl kibernetinių atakų ir išpirkos reikalaujančių išpuolių;
 
  • to reikalauja įmonės politika.


Labai svarbu, kad paslaugų struktūra būtų patikima ir lengvai valdoma. Dar vienas ne mažiau svarbus faktorius yra tai, kad paslaugą galime teikti kas mėnesį, ko, deja, negali pasiūlyti daugelis kitų panašių paslaugų teikėjų – klientui yra svarbu mokėti už faktinį vartotojų skaičių ir tik už realiai naudojamą duomenų kiekį. Įpareigojančių sutartinių laikotarpių nėra – jei nuspręsite atsisakyti atsarginės kopijos paslaugos, tai galima padaryti nedelsiant.

Norint užsitikrinti sklandų kasdienį darbą ir atsargines kopijas to, kas jums svarbu, jums prireiks patikimo partnerio, kuris aptars, kaip ir kokias atsargines kopijas kurti, kurį laikotarpį jas saugoti. Partneris atliks pradinę sąranką, nuolat stebės ir valdys, kad viskas iš tikrųjų veiktų taip, kaip turėtų, o prireikus atkurs duomenis. Mes esame čia, kad padėtume ir palaikytume.

Sužinokite daugiau apie „Primend“ atsarginių kopijų kūrimo paslaugą ir kainas čia.

Remiantis tuo pačiu modeliu, galima sukurti ir atsarginę serverių kopiją. Daugiau apie tai skaitykite čia.

Gaukite pasiūlymą

Prenumeruoti naujienlaiškį