„Microsoft 365“ asmeninio produktyvumo apžvalgos padeda dirbti organizuočiau, analizuojant su darbu susijusius modelius, akcentuojant dėmesio koncentracijos laiką, asmeninę savijautą, socialinį tinklą ir efektyvesnį bendradarbiavimą.
„MyAnalytics“ skirsto darbo įpročių analizę į keturias dalis:
- susikaupimas (focus)
- savijauta (well being)
- tinklas (network)
- bendradarbiavimas (callaboration)
„MyAnalytics“ gali rodyti dirbtiniu intelektu pagrįstas rekomendacijas „Outlook`e“, kurios padės jums rezervuoti laiką susikaupimui dar prieš užpildant savaitės kalendorių susitikimais, padės neatsilikti nuo užduočių ir el. pašto pranešimų bei bendrauti su jums svarbiais žmonėmis.
Analitikos idėja – pateikti žmonėms rekomendacijas, kaip rasti laiko svarbioms užduotims atlikti ir kaip geriau organizuoti bendradarbiavimą su svarbiais kolegomis. Taip pat įvertinamas darbo ir poilsio valandų pasiskirstymas, siekiant išvengti perdegimo sindromo.
Vartotojai gali valdyti savo darbo laiko pradžią ir pabaigą
Analizės nustatymas prasideda įvedant darbo laiką, kad sistema galėtų įvertinti, kaip padalijamas laikas darbui, susitikimams ir laisvalaikiui.
Savijauta
Savijautos analizė parodo, ar atostogų metu siuntėte el. laiškus iš darbinio el. pašto, taip pat patikrina, ar nėra numatytų veiklų, kurios sutampa su susitikimais, kad galėtumėte geriau planuoti savo laiką ir taip sumažinti galimą su darbu susijusį stresą.
Jei „Rami diena“ (Quiet Day) tampa labai trumpa, darbo krūvis yra per didelis arba žmonės dirba per atostogas.
Nustatant bendradarbiavimą, galima nustatyti žmogaus darbo laiką ir tai, kaip bendradarbiavimas vyksta darbo metu.
Ataskaita rodo, kaip jums pavyko sutelkti dėmesį per susitikimus – ar tuo pačiu metu siuntėte el. laiškus, ar ne, ar yra sutampančių susitikimų, ar laiku prisijungiate prie susitikimų ir pan.
Susikoncentravimo laikas
Analizuojant susikaupimo laiką, įvertinama, kaip padalijamas susitikimų ir susikoncentravimo laikas. Natūralu, kad pusiausvyra priklauso nuo darbo pobūdžio. Specialistas didesnę dalį savo darbo laiko turėtų skirti susikaupimui, o vadovas, greičiausiai, daugiau laiko skirs susitikimams.
Be to, „MyAnalytics“ padeda labiau organizuotis dirbant su „Outlook“. Įžvalgų (Insights) paslauga analizuoja laiškų ir susitikimų turinio aprašymus, ir, atsižvelgdama į turinį, tikrina, ar reikia imtis tolimesnių veiksmų. Remiantis analize, „Insights“ siūlo veiklas, kurias reikėtų atlikti.
Tinklas
Tinklas rodo žmones, su kuriais dažniausiai bendraujate. Ataskaitoje pateikiamos įžvalgos apie tai, koks vidutinis žmonių reagavimo laikas – kaip greitai jūsų partneris jums atsako ir kaip greitai jūs atsakote savo partneriui.
Sąsaja leidžia pažymėti (taginti) svarbius žmones, kad sistema stebėtų jūsų bendravimą.
Ataskaita taip pat parodo žmones, su kuriais dažniausiai bendraujate ne darbo metu, ir pateikia patarimus, kaip organizuoti bendravimą ne darbo vietoje.
Ar įmanoma išanalizuoti darbuotojų darbo krūvį?
Ataskaitoje pateikiama bendra žmonių ir paslaugų statistika, pvz., kiek laiko asmuo dalyvavo susitikimuose, kiek el. laiškų gavo ar išsiuntė, kiek dalyvavo pokalbiuose ir pan. Informacija pateikiama nerodant konkretaus turinio, todėl išlaikomas darbuotojų privatumas. Remiantis statistika, galima įvertinti bendrą asmens darbo krūvį.
Privatumas
Tik jūs galite peržiūrėti savo asmens duomenis ir apžvalgas, remdamiesi el. laiškų, susitikimų, telefono skambučių ir pokalbių modeliais. „MyAnalytics“ saugo jūsų privatumą.
Peržiūrėkite pristatymą, kurį paruošė „Microsoft“