„NOBE“ pasirinko „Primend“ dėl ankstesnio bendradarbiavimo ir dėl proaktyvios „Primend“ reakcijos bei gebėjimo supaprastinti sudėtingus procesus.
Pirmasis žingsnis organizuojant IT procesus buvo užsitikrinti „Primend“ techninės pagalbos paslaugą, kad visi klausimai ir problemos būtų sprendžiamos operatyviai. Tęsiant abiejų bendrovių bendradarbiavimą, pagrindinis dėmesys skiriamas automatizavimo ir saugumo procesų tobulinimui, pilnai išnaudojant „Microsoft“ aplinkoje esančias priemones.
Vienas iš privalumų pasirinkus „Primend“ personalo skyriaus IT partneriu – pasitikėjimas, kad „Primend“ ekspertai ras kiekvienai įmonei tinkamiausius sprendimus bei rekomenduos, kaip protingai ir visapusiškai išnaudoti turimą infrastruktūros bazę.
Vienas iš svarbių sėkmės faktorių sprendžiant ir plėtojant IT problemas yra neformalus, sąžiningumo principu pagrįstas dviejų įmonių bendravimas. Toks požiūris stiprina bendradarbiavimą, leidžia sėkmingiau ir operatyviau keistis idėjomis, aptikti problemines situacijas, priimti sprendimus ir įgyvendinti bendrus projektus.
IT paslaugų užsakymas ir pirkimas iš išorinio partnerio „Forus“ pasiteisino. Tai leidžia sumažinti išlaidas, optimizuoti veiklą ir teikti išsamesnes paslaugas.
Šiemet 95-ąjį gimtadienį švenčianti „Baltika Group“ yra ilgametę istoriją Baltijos šalyse turinti mados bendrovė. Kai 2021 m. „Baltika" pradėjo bendradarbiauti su „Primend“, tuo metu organizacijoje dirbo apie 170 darbuotojų.
Kasdienė parduotuvių veikla yra glaudžiai susijusi su IT sprendimais, pvz., su tokiais svarbiais verslo procesais kaip atsargų valdymas ir produktų užsakymai, todėl ELVI nusprendė samdyti profesionalią pagalbą. 2021 m. gruodį prasidėjo ELVI ir „Primend“ bendradarbiavimas ir per porą mėnesių buvo greitai ir efektyviai pertvarkyti pagrindiniai IT infrastruktūros klausimai.
Pirmasis šio bendradarbiavimo žingsnis buvo visapusiškas „Veho SIA“ IT auditas: atliktas visos įmonėje naudojamos techninės ir programinės įrangos kartografavimas, pokalbių su darbuotojais metu išsiaiškintos skaudžiausios vartotojų problemos. Taip pat buvo peržiūrėti visi tinklo įrenginiai, saugos nustatymai, įvertintas technologijų amžius ir jungtys, serverio techninė įranga, platformos, operacinės sistemos ir ryšiai. Atlikus IT auditą, buvo parengta ataskaita, kurioje nustatytas darbų eiliškumas, atsižvelgiant į verslo kritiškumą ir prioritetus. Tyrimo metu nustatyta, kad labiausiai pažeidžiamas buvo įmonės serverių parkas, kuriame buvo sena įranga ir operacinės sistemos.
„Primend“ klientų sąraše – įvairių verslo sričių atstovai. Ir kiekvienam iš šių verslų taikome individualius sprendimus. Esame įsipareigoję savo klientams nuolat gerinti jų kasdienių verslo procesų kokybę ir padėti augti. Taigi, kruopščiai gilinamės į kiekvienos įmonės specifiką ir poreikius – kad galėtume teikti tinkamiausią IT paslaugų kompleksą, užtikrinantį didžiausią įmanomą vertę.
Kokybė, kaip įmonės vertybė, labai svarbi tiek „Aloja Starkelsen“, tiek mums, „Primend“ komandai. Teikdami profesionalią ir efektyvią IT pagalbą bei palengvindami kasdienius verslo procesus, užtikriname, kad „Aloja Starkelsen“ galėtų visapusiškai skirti savo laiką ir dėmesį savo gaminių kokybei palaikyti ir gerinti.
Kai prasidėjo mūsų partnerystė, abi įmonės buvo panašiame savo kelionės etape. Mes augome kartu, o augant visada reikia įdėti daugiau darbo. Mūsų bendradarbiavimas prasidėjo nuo to, kad kelis kartus per savaitę dirbome jų ofise kaip įmonės IT specialistas. Mūsų komandos darbuotojas padėjo jų įmonės vartotojams spręsti įvairius IT poreikius, mes pasiūlėme jiems „Išmaniųjų rankų“ paslaugą, kuriant IT sprendimus pagal „Gamesys Group“ instrukcijas. Ir, žinoma, net kelis kartus pasitelkėme savo know-how ir personalą perkeliant „Gamesys“ biurus.
„Mapri“ ir „Primend“ bendradarbiavimas buvo ką tik prasidėjęs, kai pasaulį netikėtai sukrėtė Covid-19 pandemija. Sudėtingos aplinkybės šiek tiek apsunkino įprastą pasiruošimo etapą, o tai sukėlė ir tam tikrų iššūkių paslaugų teikimo procese. Tačiau netrukus buvo įsivardintos visos esminės problemos, sutvarkyta IT tinklo infrastruktūra, įdiegtos debesų paslaugos, atlikta inventorizacija ir priežiūra.
„Pagalba, kurią suteikė „Microsoft“ partneris „Primend“, padėjo mums sklandžiai ir nematomai pereiti prie „Azure“ debesies paslaugų. Šis žingsnis leidžia FINCI pasiūlyti savo klientams aukščiausios kokybės finansines paslaugas, sukurtas naudojant greitesnę, judresnę ir saugesnę debesų infrastruktūrą, – sakė FINCI generalinis direktorius Mihails Kuznecovs. – „Primend“ komanda gerokai palengvino gyvenimą, buvo tikrai malonu dirbti kartu.“
Kadangi įmonė jau daugelį metų sėkmingai naudojasi „Microsoft 365“ pranašumais, naują sprendimą kurti nuspręsta „Power“ platformoje. Taikant šį sprendimą, turėjo atsirasti mobilioji programėlė, kurią klientų atstovai galėtų naudoti sudarydami sutartis su klientais pagal iš anksto nustatytą pardavimo sutarties šabloną, naudodami tik skaitmeninius įrankius ir sprendimus.
„Dėl to, kad savo serverį perkėlėme į „Primend“ debesį, aš asmeniškai turiu daug daugiau laisvo laiko. Dabar daugiau laiko galiu skirti savo tiesioginiam darbui ir klientų poreikių tenkinimui. Kai man ko nors reikia, aš tiesiog parašau prašymą ir paprastai jis gana greitai išpildomas. „Primend“ komanda yra tikrai paslaugi ir patikima. Labai jums ačiū už tai!“
Norint užtikrinti sėkmingą pasaulio ralio čempionato (WRC) organizavimą, už kurį atsakinga Estija, „SYNLAB“ reikėjo paprasto ir efektyvaus sprendimo, kaip pranešti žmonėms apie teigiamus koronaviruso tyrimo rezultatus ir užtikrinti jų asmens duomenų privatumą.
Bendrovei „ERGO Insurance“ „Primend“ padėjo įdiegti „Office 365“, užtikrino duomenų perkėlimą iš „IBM Lotus Domino“ ir „Exchange“ serverio bei padėjo pritaikyti tinkamus saugos sprendimus.
Kai įmonėje buvo pradėta naudotis „Office 365“, duomenų mainai, pavyzdžiui, klientų pristatymai ir produktų aprašymai, dalinimasis informacija su kolegomis buvo perkelta į debesį naudojant „OneDrive“ ir „SharePoint“. Įdiegta ataskaitų teikimo sistema yra centralizuota ir pasiekiama internete, naudojant „Power BI“ pranašumus.
Bendradarbiauti su „Primend“ pradėjome 2019 m., kai šiuos partnerius mums rekomendavo „Microsoft“ padalinys Estijoje. „Primend“ padėjo mums greitai išspręsti domeno keitimo ir „Azure“ valdymo problemas.
Kartu viskas daug paprasčiau. Sklandus bendradarbiavimas ir solidi „Primend“ patirtis diegiant debesų kompiuterijos paslaugas, leidžia mums džiaugtis rezultatais.
„Primend“ ir TIMBECO bendradarbiavimas prasidėjo prieš kelerius metus, kai įmonė nusprendė naudoti palyginti naujus to meto debesų kompiuterijos sprendimus.
TOPAUTO yra klientas, kuriam „Primend“ teikia pilno aptarnavimo paslaugą. TOPAUTO yra automobilių pardavėjas, naudojantis „Automaster“ valdymo sistemą. „Automaster“ yra vadinamosios senosios kartos sprendimas, reikalaujantis labai greito atsarginio kopijavimo, greito kopijų atkūrimo ir labai aukšto lygio techninių žinių. TOPAUTO „Automaser“ sistemą laiko „Primend Cloud“ debesyje.
Mūsų regione „Inchcape Motors“ turi atstovybes Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Suomijoje. Bendras darbuotojų skaičius yra apie 500. Siekiant užtikrinti sklandų darbo organizavimą ir siekti įmonės tikslų, bendrovėje yra užtikrinami verslą palaikantys aukščiausio lygio IT sprendimai. „Primend“ džiaugiasi būdama „Inchcape“ IT partneriu.
KAPITEL yra viena didžiausių nekilnojamojo turto bendrovių Baltijos šalyse, daugiausiai dėmesio skirianti biurų ir komercinio nekilnojamojo turto projektų valdymui. Įmonė yra vystytojas, investuotojas ir valdytojas. KAPITEL veikia sostinėse – mūsų įmonės įsikūrę Taline, Rygoje, Vilniuje, Prahoje ir Amsterdame. Dirba daugiau nei 50 žmonių.
WALLESS advokatų kontora tai patyrusių komandų tinklas, turintis biurus Taline, Tartu, Rygoje ir Vilniuje. Jų kasdienė veikla – padėti klientams spręsti įvairius sandorius, konsultuoti verslo klausimais ir tarpininkauti sprendžiant ginčus. Kalbant apie investicijas į šiuolaikines technologijas ir darbo procesus, skirtinguose miestuose veikiantys bendrovės biurai turi bendrą strategiją. Norint užtikrinti efektyvią darbo eigą, prireikė geros duomenų mainų programinės įrangos, o „Office 365“ pasirodė esanti geriausias sprendimas.
Spartus ETS NORD augimas ir plėtra į naujas rinkas aiškiai parodė, kad įmonei reikalingas naujas sprendimas, kuris leistų nuodugniai stebėti ir analizuoti visos įmonės pardavimų rezultatus. Iš galimų skirtingų sprendimų pasirinkome „Primend“ IONO paslaugą, kuri sužavėjo patogumo ir kainos santykiu.
Būtinybę kreiptis į „Primend“ paskatino noras sumaniai ir kruopščiai modernizuoti įmonės informacines technologijas, kad verslo procesai taptų efektyvesni.