Šiemet 95-ąjį gimtadienį švenčianti „Baltika Group“ yra ilgametę istoriją Baltijos šalyse – Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje – turinti mados bendrovė. Pradėjusi nuo vyriškų lietpalčių gamybos, „Baltika“ netruko išpopuliarėti Estijoje kaip vyriškų kostiumų gamintoja. Šiandien bendrovė visą dėmesį skiria moteriškai madai, puoselėdama „Ivo Nikkolo“ prekės ženklą. Jo kolekcijose derinamas nesenstantis klasikinis stilius ir modernios detalės. Atsižvelgdama į klientus, bendrovė kuria aukštos kokybės drabužius, aksesuarus ir avalynę, kruopščiai apgalvodama viską iki smulkiausių detalių. Pristatydama aukštos kokybės madą savimi pasitikinčioms moterims, „Baltika“ iš vietinio gamintojo tapo vienais geriausiai vertinamų mados namų regione.
Kai 2021 m. „Baltika" pradėjo bendradarbiauti su „Primend“, tuo metu organizacijoje dirbo apie 170 darbuotojų. Sprendimą dėl partnerystės lėmė sparčiai besikeičiantys įmonės poreikiai, kuriems patenkinti reikėjo modernių IT sprendimų tiek parduotuvėse, tiek centriniame biure. Šiandien „Primend“ IT palaikymo paslaugas teikia 22 „Ivo Nikkolo“ parduotuvėms visose Baltijos šalyse, taip pat biurams Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.
Kai prieš kelerius metus „Baltika“ pradėjo ieškoti IT partnerio, turėjo tris pagrindinius argumentus: norėjo mažesnių kaštų, kompetencijos ir geresnio paslaugų prieinamumo. Įmonė turėjo IT specialistą, bet jis dirbo tik Estijoje, tuo trapu „Primend“ siūlė galimybę gauti vienodas IT palaikymo paslaugas visose Baltijos šalyse. Pagrindinis bendrovės kriterijus renkantis partnerį buvo tai, kad parduotuvės ir centrinis biuras turėtų galimybę susisiekti su vartotojų aptarnavimo tarnyba tiek darbo dienomis, tiek ir savaitgaliais. „Primend“ siūlo tokią paslaugą, todėl šį reikalavimą pilnai atitiko. „Baltika“ taip pat pageidavo pagalbos sprendžiant visus su IT susijusius klausimus, pavyzdžiui, serverio paslaugas, licencijavimą, nuotolinę prieigą ir kt. Bendradarbiavimo pradžioje dėmesys buvo telkiamas infrastruktūrai, bendrovė koncentravosi į sistemų ir programinės įrangos integravimą. Po labai sėkmingų pirmųjų partnerystės metų, kai buvo teikiamos vartotojų aptarnavimo paslaugos, pereita prie antrojo etapo – imtasi duomenų centro analizės, konsolidavimo plano, licencijavimo plano, SQL serverio optimizavimo, atsarginių kopijų kūrimo tobulinimo it kt. Šiandien, po dvejų partnerystės metų, „Baltika“ serveriai perkelti į „Primend Cloud“, sutvarkytas licencijavimas, serveriai konsoliduoti, atnaujinta infrastruktūra
„Baltika Group“ IT vadovas Ahti Laansoo sako, kad bendradarbiavimas su „Primend“ suteikė daug naudos. „Mums pavyko gerokai sutaupyti. Sumažėjo naudotojų aptarnavimo išlaidos, sumos, skirtos „Microsoft" licencijavimui ir serverių infrastruktūrai. Mes galėjome naudotis bendrovės specialistų sukauptomis praktinėmis žiniomis, jų pagalba ir patarimais sprendžiant įvairius klausimus. Svarbu ir tai, kad aiškios ir konkrečios „Primend“ sąskaitos-faktūros padėjo įmonei kontroliuoti išlaidas. Kaip paprastai nutinka pradėjus bendradarbiauti, iš pradžių pagrindinis iššūkis buvo tarpusavio supratimas. Tačiau gana greitai radome bendrą kalbą ir šiandien bendravimas vyksta sklandžiai ir efektyviai. Mes esame pasirengę tęsti partnerystę, kad galėtume dar labiau susitelkti į savo įmonės stipriąsias puses“, - sako A. Laansoo.