SIA „EVA-SAT“ buvo įkurta 1989 m. kaip 100 proc. vietinių Latvijos verslininkų nuosavybė. Per savo gyvavimo laikotarpį įmonė tapo viena pirmaujančių santechnikos ir šildymo įrangos mažmenininkų ir didmenininkų Latvijoje. Didmeninėje prekyboje „EVA-SAT“ aptarnauja praktiškai visą Latvijos teritoriją. Įmonė taip pat bendradarbiauja su 50 pirmaujančių gamybos įmonių visoje Europoje. Šiuo metu įmonėje dirba 185 darbuotojai, kurių profesionalumas bei patirtis lemia įmonės sėkmę.
„EVA-SAT“ atstovo Ģirto Polio teigimu, įmonė susidūrė su iššūkiais tarp operatyvinės duomenų sistemos ir bendradarbiavimo struktūrinių padalinių. Informacijos keitimosi greitis apsunkino projektų valdymo kontrolę ir planavimą, todėl buvo priimtas sprendimas diegti „Office 365“.
„Įmonei augant supratome, kad laikas diegti centralizuotą ir vieningą ataskaitų teikimo sistemą, prie kurios darbuotojai galėtų prisijungti iš bet kur. Taip pat norėjome palengvinti mūsų projektų vadovų kasdienybę, suteikdami jiems galimybę planuoti susitikimus, stebėti kolegų kalendorius ir skambinti klientams ar kolegoms internetiniu konferenciniu pokalbiu, taip išvengiant ilgų kelionių į regionus, pavyzdžiui, norint pravesti mokymus. Mums svarbus aspektas, ypač šiais iššūkių kupinais laikais, yra IT paslaugų teikimas nuotoliniu būdu. Jeigu vienam iš kolegų kyla klausimų ar reikia pagalbos, su esamu darbuotojų skaičiumi jos reikia operatyviai ir nuotoliniu būdu“, – sako įmonės atstovas.
Kai įmonėje buvo pradėta naudotis „Office 365“, duomenų mainai, pavyzdžiui, klientų pristatymai ir produktų aprašymai, dalinimasis informacija su kolegomis buvo perkelta į debesį naudojant „Onedrive“ ir „Sharepoint“. Įdiegta ataskaitų teikimo sistema yra centralizuota ir pasiekiama internete, naudojant „Power BI“ pranašumus. Savo ruožtu rinkodaros skyriaus darbuotojai vertina „Teams“ grupių kūrimo galimybes, komandos planavimą bei operatyvų susirašinėjimą.
„Primend“ atstovas Mārtiņš Jurjans SIA „EVA-SAT“ mini kaip puikų pavyzdį, kai įmonė, pasitelkdama debesų technologijas, per trumpą laiką sugeba transformuoti savo IT ekonomiką. „Bendradarbiaujant su „EEA-SAT“ technikos priežiūros darbuotojais, duomenų perkėlimas užtruko mažiau nei savaitę. Be to, buvo surengti mokymai darbuotojams, kad šie galėtų pilnai išnaudoti naujas galimybes. Turima patirtis ir technologiniai sprendimai suteikia galimybę planuoti tolesnę SIA „EVA-SAT“ IT plėtrą – šiuo metu planuojama supaprastinti įrangos valdymą, taip pat sukurti intranetą ir mokymų portalą“, – sako Mārtiņš.