„Forus“ yra Estijos bendrovė, kurios esminis tikslas – sukurti saugią ir tvarią aplinką. Įmonė veikia įvairiuose sektoriuose, tokiuose kaip nekilnojamojo turto valdymas, techninė priežiūra, energijos vartojimo efektyvumas, apsaugos ir saugos paslaugos.
Pastaraisiais metais „Forus“ daug pastangų skyrė vidaus procesams tobulinti, bendradarbiavimui su partneriais skatinti, savo infrastruktūrai organizuoti ir konsoliduoti. Tačiau artimiausi iššūkiai susiję su vidaus IT paslaugų valdymo (angl. ITSM, Information Technology Service Management) diegimu ir konsolidavimu.
Bendradarbiavimas su „Primend“
Bendradarbiavimas su „Primend“ prasidėjo prieš pusantrų metų, kai „Forus“ išsikėlė tikslą pertvarkyti IT valdymo principus ir organizacinę struktūrą. Per šį laikotarpį „Forus“ patyrė didelių pokyčių, sujungus kelias įmones į vieną darinį. Šiame transformacijos etape „Forus“ ieškojo patikimo partnerio. Juo tapo „Primend“, kuriam buvo patikėta kurti ir konsoliduoti bendras sistemas.
Pirmasis didelis projektas buvo susijęs su „Microsoft“ licencijavimo plano kūrimu ir kelių įmonių integravimu į vieningą „Microsoft“ aplinką. Ši iniciatyva apėmė ir „Forus Security Latvia“. Vėlesnės užduotys buvo susijusios su „Microsoft“ paslaugų diegimu ir vartotojų mokymu. Tuo pat metu „Forus“ tęsė serverių ir serverių paslaugų konsolidavimą duomenų centre. Buvo pašalintos dvi serverių spintos ir gerokai pagerinta atsarginių kopijų kokybė.
IT paslaugų užsakymas ir pirkimas iš išorinio partnerio „Forus“ pasiteisino. Tai leidžia sumažinti išlaidas, optimizuoti veiklą ir teikti išsamesnes paslaugas. Paslaugų ir programinės įrangos atskyrimas kaip atskirų produktų didina lankstumą, supaprastina mainus ir padeda greitai prisitaikyti prie ekonominių svyravimų. Didesnis IT skyriaus lankstumas ir nepriklausomumas padeda sklandžiau vykdyti verslo operacijas.
Kas pasikeitė?
Svarbūs pokyčiai, atsiradę dėl bendradarbiavimo:
- beveik 90 balų padidėjo pasitenkinimas pagalbos vartotojams paslaugomis, matuojant NPS balu;
- optimizavimui skirta veikla pastebimai sumažino gedimų ir pagalbos tarnybos darbo valandų skaičių;
- IT konsultacijos praplėtė tiek „Forus“, tiek „Primend“ perspektyvas;
- sukūrus vieną pagalbos tarnybos partnerį visame Baltijos regione supaprastėjo pagalbos paslaugos.
Bendradarbiavimas pasirodė esąs ne tik veiksmingas, bet ir abipusiai naudingas. „Primend“ iniciatyvumas ir nuolatinės pastangos supaprastinti procesus buvo itin svarbus sėkmingai partnerystei. Šiuo metu „Forus“ ir „Primend“ sėkmingai tęsia abipuse pagarba ir bendradarbiavimu grįstus santykius.