MAXIMA patirtis – procesų modernizavimas, pilnai išnaudojant „Microsoft 365“ galimybes
Į augimą orientuotas mažmeninės prekybos tinklas MAXIMA nuolat ieško būdų, kaip tobulinti savo procesus – todėl nuolatinis darbuotojų veiklos ir pasitenkinimo vertinimas yra neatsiejama įmonės veiklos dalis.
2022 m., bendradarbiaujant su „Primend“, bendrovei pavyko sėkmingai automatizuoti ir supaprastinti metinį darbuotojų vertinimo procesą.
Svarbu tai, kad efektyviausias sprendimas buvo rastas esamoje skaitmeninėje aplinkoje, naudojant „Microsoft 365“ įrankius, tokius kaip „Power Apps“ ir „Power Automate“. Šie įrankiai leido sukurti optimalesnį darbo procesą, kuris sutrumpino vertinimui skiriamą laiką, palengvino vadovų ir darbuotojų bendravimą.
Prisitaikydama prie MAXIMA poreikių 2023 m. „Primend“ operatyviai atliko reikiamus pakeitimus, todėl veiklos valdymo sistema tapo dar patogesnė ir lengviau administruojama.
Vienas iš privalumų pasirinkus „Primend“ personalo skyriaus IT partneriu – pasitikėjimas, kad „Primend“ ekspertai ras kiekvienai įmonei tinkamiausius sprendimus bei rekomenduos, kaip protingai ir visapusiškai išnaudoti turimą infrastruktūros bazę.