Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

MAXIMA

Žmogiškųjų išteklių skyrius

MAXIMA patirtis – procesų modernizavimas, pilnai išnaudojant „Microsoft 365“ galimybes

Į augimą orientuotas mažmeninės prekybos tinklas MAXIMA nuolat ieško būdų, kaip tobulinti savo procesus – todėl nuolatinis darbuotojų veiklos ir pasitenkinimo vertinimas yra neatsiejama įmonės veiklos dalis.

2022 m., bendradarbiaujant su „Primend“, bendrovei pavyko sėkmingai automatizuoti ir supaprastinti metinį darbuotojų vertinimo procesą. 

Svarbu tai, kad efektyviausias sprendimas buvo rastas esamoje skaitmeninėje aplinkoje, naudojant „Microsoft 365“ įrankius, tokius kaip „Power Apps“ ir „Power Automate“. Šie įrankiai leido sukurti optimalesnį darbo procesą, kuris sutrumpino vertinimui skiriamą laiką, palengvino vadovų ir darbuotojų bendravimą.

Prisitaikydama prie MAXIMA poreikių 2023 m. „Primend“ operatyviai atliko reikiamus pakeitimus, todėl veiklos valdymo sistema tapo dar patogesnė ir lengviau administruojama.

Vienas iš privalumų pasirinkus „Primend“ personalo skyriaus IT partneriu – pasitikėjimas, kad „Primend“ ekspertai ras kiekvienai įmonei tinkamiausius sprendimus bei rekomenduos, kaip protingai ir visapusiškai išnaudoti turimą infrastruktūros bazę.