Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

Primekss

Santa Sausa | IT procesų vadovė

Efektyvi skaitmeninė transformacija bendrovėje „Primekss“

1997 m. Latvijoje įkurta įmonė „Primekss“ pastaraisiais metais patyrė spartų tarptautinį augimą. „Primekss“ yra apdovanojimus pelniusi betono technologijų lyderė. Sumaniai naudodama inovatyvias technologijas ir bendradarbiaudama su pirmaujančiais pasaulio technikos universitetais, ji sukūrė puikų ir aplinkai draugišką pramoninių betoninių grindų sprendimą, kurį labai vertina pasaulyje pripažintos įmonės.

„Primekss“ ir „Primend“ bendradarbiavimas prasidėjo 2022 m. rudenį. Iki tol įmonės IT infrastruktūra buvo fragmentiška. Nors „Primekss“ jau buvo „Microsoft“ klientė, MS licencijų privalumai ir galimybės nebuvo pilnai išnaudotos. Įmonė naudojo „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“ programas, tačiau kitas kasdienei veiklai būtinas priemones naudojo iš skirtingų paslaugų teikėjų, pavyzdžiui, el. paštu naudojosi „Gmail“ platformoje.

Dabar, po pusantrų metų, dviejų įmonių bendradarbiavimas ir abipusis pasitikėjimas leido palaipsniui optimizuoti įmonės IT infrastruktūrą.

  • IT pagalbos paslauga darbuotojams

Pirmasis žingsnis organizuojant IT procesus – suteikti „Primend“ techninės pagalbos paslaugą, užtikrinančią savalaikį ir operatyvų klausimų bei problemų sprendimą.

  • Tinklo našumo gerinimas

Ieškodama efektyviausių tinklo problemų sprendimų, „Primend“ optimizavo IT infrastruktūrą, taip užtikrinant sklandų ir saugų ryšį bei padidinant produktyvumą. 

  • Perėjimas prie „Primend Cloud“

Siekiant įvertinti visus galimus scenarijus dėl ekonomiškai efektyviausio serverių patalpinimo varianto, buvo atliktas kruopštus ir išsamus tyrimas. Buvo apsvarstytos ir naujos serverinės įkūrimo, ir nuomos duomenų centre galimybės. Nuspręsta perkelti serverį į „Primend Cloud“ saugyklą. Šis sprendimas yra ne tik saugus ir patogus, bet ir ekonomiškai naudingas.

  • Pilnas „Microsoft“ paslaugų panaudojimas

Didžiausias IT infrastruktūros optimizavimo darbas buvo atliktas 2023 m. gruodį, kai šešios šalys ir daugiau nei 120 darbuotojų pilnai perėjo į „Microsoft“ aplinką. Buvo panaikintas ankstesnis paslaugų dubliavimas, o duomenų migravimas ir perėjimas prie vieningos aplinkos padėjo ją optimizuoti, palengvinti verslo procesus ir kasdienį darbą, sukurti aiškesnę, saugesnę ir efektyvesnę IT sistemą.

  • Saugumo priemonių stiprinimas

Logiškas ir būtinas žingsnis, papildantis visus minėtus veiksmus, buvo atitinkamų saugumo priemonių įgyvendinimas. Svarbiausios iš jų – centralizuota vartotojų ir įrenginių valdymo platforma bei centralizuotai valdoma antivirusinė sistema. Visapusiškoms saugumo priemonėms užtikrinti „Primend“ rekomendavo „Microsoft Business Premium“ licenciją, kuri teikia patikimą apsaugą už prieinamą kainą.

  • Ateities planai: plėtra „Microsoft“ aplinkoje

Tęsiant abiejų bendrovių bendradarbiavimą, pagrindinis dėmesys skiriamas automatizavimo ir saugumo procesų tobulinimui, pilnai išnaudojant „Microsoft“ priemones.

Šiuo metu „Primekss“ darbuotojai aktyviai naudojasi „Microsoft Teams“ grupės funkcijomis, todėl vidinis bendravimas skyriuose ir komandose tampa efektyvesnis ir patogesnis. Siekiant pakelti vidinę komunikaciją į dar aukštesnį lygį, planuojami „SharePoint“ platformos diegimo darbai, pritaikant vidinės komunikacijos platformą „Primekss“ poreikiams.

Prieš diegdami kiekvieną naują IT infrastruktūros elementą, „Primend“ specialistai atliko išsamų auditą ir kruopščiai viską suplanavo taip, kad kasdienė „Primekss“ veikla IT procesų reorganizavimo laikotarpiu vyktų kuo sklandžiau ir nepertraukiamai. Siekdami užtikrinti, kad darbuotojai galėtų visapusiškai naudotis naujaisiais produktais, „Primend“ ekspertai surengė įvadinius mokymus.