„Veho“ tai suomiškas šaknis turinti automobilių įmonė, veikianti ne tik Suomijos rinkoje, bet ir Švedijoje bei visose Baltijos šalyse. Įmonė įkurta dar 1939 m., kad galėtų atstovauti prekės ženklą „Mercedes-Benz“ Suomijoje. „Mercedes-Benz“ buvo ir tebėra pagrindinis „Veho“ dėmesys.
„Veho Baltics“ apjungia įmones „Veho Estonia“, „Veho Lietuva“ ir „Veho Latvija“. Iš viso šiose įmonėse Baltijos šalyse dirba daugiau nei 300 žmonių.
2019 m., kai buvo įkurta bendrovė „Veho Baltics“, naujai įmonei iškilo iššūkis sujungti skirtingas įmones, susitvarkyti su nusidėvėjusia infrastruktūra, atnaujinti verslo informacinių technologijų sprendimus. Kad įmonė galėtų sutelkti dėmesį į pagrindinę veiklą, reikėjo peržiūrėti IT ekosistemą.
Nuo pat pradžių buvo aišku, kad reikalingas išorės partneris, nes plėtros poreikis buvo didelis ir turėjo apimti visas tris šalis. Tokio projekto įgyvendinimas tik su įmonėje dirbančiais specialistais būtų buvęs brangus ir imlus laikui.
Renkantis tinkamą partnerį, lemiamu kriterijumi tapo paslaugų teikimo greitis, reikalingos informacijos prieinamumas ir požiūris „iš vienų rankų“. Fizinis partnerio buvimas visose trijose Baltijos šalyse taip pat buvo svarbus, nes tai padeda užtikrinti sklandų darbo organizavimą, nepaisant kelionių tarp šalių bei COVID suvaržymų.
Pirmasis šio bendradarbiavimo žingsnis buvo visapusiškas „Veho SIA“ IT auditas: atliktas visos įmonėje naudojamos techninės ir programinės įrangos kartografavimas, pokalbių su darbuotojais metu išsiaiškintos skaudžiausios vartotojų problemos. Taip pat buvo peržiūrėti visi tinklo įrenginiai, saugos nustatymai, įvertintas technologijų amžius ir jungtys, serverio techninė įranga, platformos, operacinės sistemos ir ryšiai. Atlikus IT auditą, buvo parengta ataskaita, kurioje nustatytas darbų eiliškumas, atsižvelgiant į verslo kritiškumą ir prioritetus. Tyrimo metu nustatyta, kad labiausiai pažeidžiamas buvo įmonės serverių parkas, kuriame buvo sena įranga ir operacinės sistemos.
Klientui nusprendus neinvestuoti į naują serverinę, nutarta viską perkelti į debesį – į „Primend Cloud“ platformą. Siekiant kuo mažiau trikdyti kliento veiklą, visos mašinos buvo perkeltos po vieną, pradedant nuo svarbiausių, kuriose veikia verslui svarbi programinė įranga „Automaster“.
Be serverių perdavimo buvo peržiūrėti ir „Microsoft 365“ nustatymai. Siekiant užtikrinti saugią kasdienę darbo aplinką, darbuotojams buvo suteikta kelių pakopų autentifikavimas (MFA) ir „Endpoint Manager“. Tuo pačiu metu buvo įdiegti 56 nauji tinklo įrenginiai. Wi-Fi ir jungikliai vis dar laukia pakeitimo, nes įrenginių pristatymo terminai per pastaruosius metus buvo ilgesni nei tikėtasi.
Serverių perkėlimo į debesį dalis projekte užtruko 2,5-3 mėnesius. Toks terminas buvo trumpesnis nei tikėtasi. Dar viena maloni staigmena – darbas debesyje vyko greičiau, o ataskaitos, kurias vietiniai serveriai pristatydavo per kelias minutes, buvo sukurtos akimirksniu.
„Džiaugiuosi, kad Estijoje yra partnerių, kurie dabartinėje nestabilioje verslo aplinkoje gali veikti taip sklandžiai ir per trumpą laiką užtikrinti kokybišką rezultatą. Nepaprastai puikus bruožas yra tai, kad probleminėse situacijose „Primend“ bendrauja atvirai ir skaidriai, kai kartu su klientu ieško tinkamų sprendimų“, - sako „Veho Baltics“ IT vadovas Baltijos šalyse Siim Susi.
„Primend“ komandą labai motyvuoja tai, kaip nauji sprendimai kasdienį kliento darbą daro akivaizdžiai greitesnį ir saugesnį. Mes aistringai dirbame tam, kad ir mūsų klientai bei partneriai galėtų savo darbą dirbti su tokia pačia aistra, kad jiems nereikėtų strigti įvairiose su IT susijusiose problemose.