Tai palaikymas, kuris atitinka jūsų poreikius. Nesvarbu, jūs dar tik pradedate ar jau perkėlėte savo verslui svarbius darbo srautus į „Azure“.
Šiandien įmonės susiduria su dideliais iššūkiais, pradedant nuotolinio darbo infrastruktūros sudarymu ir reagavimu į padidėjusias kibernetines atakas, iki mažėjančių pinigų srautų.
Todėl dabar ypač palankus laikas pasinaudoti labai prieinamos, keičiamo dydžio ir saugios debesų infrastruktūros „Azure“ privalumais ir mokėti tik už naudojamus išteklius.
Tai padės jums:
- padidinti nuotolinio darbo našumą, naudojant vientisą virtualaus darbalaukio patirtį;
- efektyviai dirbti naudojant tas pačias saugumo ir valdymo galimybes;
- sutaupyti pinigų pereinant į debesį ir gauti daugiau naudos iš esamų investicijų.
„Primendi Azure“ palaikymas – „Basic“ paketas
- Antrojo lygio pagalbos tarnybos paslaugos lietuvių, anglų, rusų, estų ir latvių kalbomis.
- Paslaugų ataskaitos kiekvieną mėnesį.
- Patogus atsiskaitymas – „Primend“ yra sertifikuotas „Microsoft“ partneris (CSP), todėl gali pasiūlyti lankstų licencijavimo ir atsiskaitymo modelį. Licencijos ir abonementai tvarkomi per „Primend Marketplace“ internetinę platformą, prie kurios klientai gali prisijungti patys. Ataskaitos ir integravimas vyksta per „Power BI“.
- Aiškios ir suprantamos eilutės sąskaitose faktūrose – abonementai, išteklių grupės ir paslaugos su modernizuotais „Azure“ paketų planais.
- Peržiūrėkite ataskaitos pavyzdį ČIA
- Greiti atsakymai į visus techninius klausimus. „Primend“ turi daugiau nei 30 „Microsoft“ techninių ekspertų.
- Tiesioginio bendravimo ir problemų sprendimo galimybės, naudojant aukšto lygio „Microsoft“ ASfP techninį palaikymą.
- Sutartyje numatyti susitarimai, reaguojant į visas užklausas (incidentus ir problemas).
- „Azure“ ir „Microsoft 365“ debesų paslaugų konsultacijos. Techninės ir su verslu susijusios konsultacijos.
„Primend Azure“ palaikymas
- Nuotolinės konsultacijos su „Primend“ techniniu konsultantu:
- asmeniškai teikiamos techninės instrukcijos;
- konsultavimas bendrinant ekraną.
- Siūlomos architektūros, diegimo ir perkėlimo planų peržiūra, siekiant optimizuoti bet kokio sprendimo įgyvendinimo planą.
- Prieiga prie geriausios praktikos pavyzdžių, palyginamų architektūrų ir papildomi patarimai, kurie padės vizualizuoti jūsų sprendimus ir sumažinti rizikas per visą debesijos paslaugų teikimo ciklą.
- Ekspertinės patirties ir žinių perdavimas didinant debesų technologijų išmanymą ir įgūdžius, siekiant maksimalios naudos ir išlaidų optimizavimo.
- „Azure AD“ stebėjimas ir integravimas su skirtingomis paslaugomis:
- vartotojo valdymas ir vaidmenų teisių suteikimas.
- Rekomendacijos ir išvados, padedančios užtikrinti, kad projektai būtų įgyvendinami laiku ir kokybiškai.
Išsamios „Primend Azure“ Konsultacijos
- Išsamios konsultacijos apima sudėtingus giluminius ir kompleksinius techninius sprendimus. Tai gali būti sprendimai, susiję su skirtingomis sritimis arba reikalaujantys įvairių sričių produktų patirties. Šie sprendimai gali būti susieti su konkrečiu objektu, pvz., saugos procedūrų optimizavimu arba produktais, kuriems reikalingi individualizuoti nustatymai ar konfigūracijos. Išsamios konsultacijos gali apimti techninę dokumentaciją, pasirinktines demonstracines versijas, kodų pavyzdžius, sudėtingas automatizavimo instrukcijas, sprendimų mastelio keitimo patarimus ir techninius išteklius individuliai pritaikytų ataskaitų teikimui ir scenarijų stebėjimui.
Sužinokite daugiau apie Microsoft išplėstinę partnerių pagalbos programą (Advanced Support for Partners program) mūsų blog'e.