„Primend“ turi daug patirties, kuri leidžia patikimai ir tvariai įdiegti IT sistemas ir verslo procesus. Tai apima bendradarbiavimą, tinklų kūrimą, saugumą, klientų valdymą, CRM ir apskaitą. Remdamiesi savo patirtimi, sukūrėme debesų kompiuterijos paslaugų sprendimą pradedančioms ir mažoms įmonėms.
Steigdami įmonę, žmonės dažnai naudojasi nemokamais ištekliais:
Įsigijus virtualų serverį, gaunamas nemokamas pradinis puslapis (homepage) ir el. pašto adresas, kuriam reikia užregistruoti domeną.
Kad būtų patogiau dirbti, el. laiškai nukreipiami į asmeninę „Gmail“ ar „Outlook“ aplinką, kuri šiek tiek palengvina bendradarbiavimo ir dokumentų valdymo galimybes.
Daro įrankiu dažnai tampa kompiuteris, kuris tiesiog tuo metu yra laisvas. Paprastai jame veikia senesnė „Windows“ operacinė sistema ir pusiau legalus „Office“ programų paketas („Word“, „Excel“, „Outlook“).
CRM ir klientų valdymas vyksta „Excel“ programoje, o apskaitai naudojamos nemokamos „SaaS“ programos.
Visai neskiriama dėmesio saugumui arba tas dėmesys yra minimalus. Manoma, kad pakanka kompiuteryje įdiegtos antivirusinės programos arba šiek tiek sudėtingesnio slaptažodžio jungiantis prie sistemų.
Jei yra biuras, jame interneto paslaugų teikėjas įdiegia paprasčiausią maršrutizatorių su „WiFi“.
Tuo tarpu „Primend“ rekomenduoja nuo pat pradžių įmonės IT sistemas kurti saugiai ir tvariai. Savo biure nediegti senosios kartos serverio sprendimų, o naudoti internetinius debesų sprendimus. Tai užtikrina lankstumą – dirbti galima nepriklausomai nuo buvimo vietos, ir nereikalauja didelių investicijų. Be to, debesų paslaugas galima įdiegti greitai ir lengvai.
Mūsų sprendimas „Debesų paslaugos verslui“ (angl. Cloud Service for Entrepreneur) užtikrina visas kasdieniam darbui reikalingas programas:
saugią operacinę sistemą biuro paketą kompiuteryje;
saugias serverio paslaugas ir dokumentų valdymą;
saugų bendradarbiavimą ir dalijimąsi dokumentais su partneriais;
bendravimo platformą ir „Primend“ specialistų pagalbą vartotojams.
Palaikymo paslauga ir konsultavimas iš pradžių gali atrodyti nereikalingi, nes visos paslaugos jau yra debesyje. Tačiau mūsų patirtis rodo, kad net ir pradedančiai įmonei reikia gero partnerio, su kuriuo būtų galima aptarti visas rūpimas IT temas ir verslo procesų struktūrą. Tai ypač svarbu pačioje pradžioje, nes didžiąją laiko dalį tenka skirti įmonės plėtrai, paslaugų pardavimui, susitikimams, darbuotojų samdymui ir nėra laiko susitelkti į IT temas. Kasdieninė pagalba ir palaikymas reikalingas ir naudojantis įvairiomis paslaugomis, pvz., sinchronizuojant, naudojantis „Office“ programomis, spausdinant, užsakant licencijas, nustatant paslaugas. Geras IT partneris padeda išspręsti visas šias problemas.
Kodėl verta rinktis „Primend“ biuro sprendimus?
Nereikia turėti serverio ar „Primend Cloud“ įrangos biure | ||
Jums nebereikia pirkti ir prižiūrėti serverio įrangos; nereikia ir individualių serverių licencijų, jas visas gaunate su „Microsoft 365“ paketu; nebereikia reguliariai atlikti atnaujinimų; juos atlieka paslaugų teikėjas; jums nereikės atsarginės kopijos įrenginio, programinės įrangos, stebėjimo ar tikrinimo. |
||
Supaprastina tinklo įrengimą kliento vietoje, užtenka įprasto interneto ryšio. | ||
Vartotojas gali prisijungti iš bet kur su savo kompiuteriu ir savo paskyra, be jokių VPN įrankių. | ||
Jūsų kompiuteryje visada bus naujausia „Windows 10“ versija, įskaitant saugos programų atnaujinimus ir antivirusines programas. | ||
Galimybė nedelsiant įdiegti įvairias „Microsoft“ debesies paslaugas. | ||
„Exchange Online” – el. paštas, kalendorius, adresų knyga; „SharePoint Online“ – dokumentų saugykla ir intranetas; „OneDrive for Business“ – asmeninių darbo dokumentų sinchronizavimas debesyje; „Microsoft Teams“ – vaizdo pokalbiai, susitikimai ir susirašinėjimas; „Power BI“ – ataskaitos ir analizės; „Office Office“ rinkinys („Outlook“, „Excel“, „Word“, „PowerPoint“). |
||
Galimybė naudotis įvairiomis saugumo priemonėmis. | ||
Saugus kelių veiksnių vartotojo autentifikavimas Daugiapakopis vartotojo identifikavimas leidžia saugiai pasiekti „Office 365“ paslaugas už įmonės intraneto ribų. Pažangi apsauga nuo grėsmių Tikrina el. pašto priedus ir nuorodas, kad būtų išvengta slaptažodžių nutekėjimo ir virusų. Apsauga nuo duomenų praradimo Blokuoja asmeninių duomenų ir kreditinių kortelių duomenų nutekėjimą el. paštu. Mobiliųjų įrenginių valdymas Informacija apie išmaniuosius įrenginius, matomus „Office 365“ aplinkoje, suteikia galimybę vagystės atveju ar pametus įrenginį įjungti slaptažodžio reikalavimą ir ištrinti telefono atmintį. PIN kodas išmaniesiems įrenginiams Suteikia galimybę įjungti pagrindinį PIN kodą išmaniajame įrenginyje, jei vartotojas per savo išmanųjį įrenginį naudojasi įmonės verslo programomis ir informacija. |
||