Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

IT paslaugos

Siekiant užtikrinti sklandžią įmonės veiklą, nepaprastai svarbu IT palaikymo paslaugos, greita pagalba vartotojui, patikimas duomenų talpinimas ir saugojimas. „Primend“ komandoje dirba patyrę technikos specialistai, kurių žinios ir patirtis užtikrina greitį ir kokybę teikiant visas įmonei reikalingas su IT palaikymu susijusias paslaugas.  

Mūsų tikslas – greitas ir kokybiškas aptarnavimas bei klientų pasitenkinimas. 

Pagalbos vartotojui paslauga

Pasirašius sutartį su „Primend“, klientams teikiama vartotojų pagalbos paslauga. Tai vartotojų instruktavimas, problemų identifikavimas ir sprendimas. Šią paslaugą teikiame per nuotolį arba atvykus į vietą. Vartotojų pagalbos užklausas gauna apmokyti specialistai, pasirengę nedelsiant išspręsti didžiąją dalį problemų. Techninė „Primend“ komanda yra pakankamai didelė, kad galėtų klientui suteikti greitą techninę pagalbą. 
SKAITYTI DAUGIAU ►

Serverių ir tinklo administravimo paslaugos

Fiziniams ir virtualiesiems serveriams reikalingas kasdienis palaikymas ir administravimas. Serverio palaikymo paslauga, teikiama sutartį su „Primend“ sudariusiems klientams. Ji apima serverių atnaujinimą, nuolatinį 24/7 monitoringą (kietojo disko, atminties ir procesoriaus talpos stebėjimą) bei klaidų prevenciją. Serverių aptarnavimo paslauga paprastai teikiama taip, kad klientas jos net nepastebi, nes dažniausiai tai vyksta po darbo valandų. 
SKAITYTI DAUGIAU ►

 IT vadybininkas ir konsultacijos 

Ši paslauga skirta vidutinio dydžio įmonėms (iki 250 vartotojų), kurios neturi IT vadybininkų savo komandoje. 
SKAITYTI DAUGIAU ►

Pagalba konsoliduojant ir sujungiant sistemas  

Po įmonių įsigijimo ir susijungimo (angl. mergers and acquisitionsM&A), labai svarbu kuo greičiau užtikrinti  sklandų veiklos tęstinumą bei perėjimą. Tai yra rimtas iššūkis įmonei. Vienas iš svarbiausių uždavinių yra perkelti verslą užtikrinančias IT sistemas į bendrą platformą ir jas konsoliduoti. „Primend“ specialistai įvertina abiejų įmonių IT sistemas, aprašo procesus ir sukuria instrukcijas, kad perėjimas vyktų sklandžiai ir būtų išvengta įmonės veiklos sustabdymo. Mes perkeliame el. pašto sistemas į bendrą platformą ir suvienodiname vartotojų prieigos reikalavimus pagal įmonės nuostatus. Sukuriame tikslią dokumentaciją ir apmokome darbuotojus, kad įmonė galėtų sklandžiai tęsti savo veiklą. 
SKAITYTI DAUGIAU ►

Klientų aptarnavimas ir IT palaikymas Baltijos šalyse 

Mes pilnai integravome visas Baltijos šalių komandas ir esame kaip viena – puoselėjame tas pačias vertybes, turime bendrą pagalbos tarnybą, taikome vienodus klientų valdymo procesus ir standartus. Mūsų komandoje iš viso dirba 50 specialistų, kalbančių 6 kalbomis ir turinčių daugiau nei 30 skirtingų „Microsoft“ sertifikatų. Mes esame vieni didžiausių „Microsoft“ partnerių Baltijos šalyse ir 7 kartus iš eilės pelnėme „Microsoft“ Metų partnerio titulą. 

„Primend“ biurai veikia Taline, Rygoje ir Vilniuje. Mes teikiame galutinio vartotojo palaikymą (1 lygis), serverio ir tinklo palaikymą (2 lygis) bei aukščiausios klasės „Microsoft 365“ ir „Azure“ konsultacijas. „Primend“ turi vieną centralizuotą duomenų centrą „Primend Cloud“, skirtą visiems Baltijos šalių klientams.
SKAITYTI DAUGIAU ►

 

 

Gaukite pasiūlymą