1.
|
Kaip pakeisti kompiuterio slaptažodį?
|
|
Jei esate prisijungę prie biuro tinklo: |
|
 klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį“. |
|
Jei nesate prisijungę prie biuro tinklo: |
|
įjunkite VPN ir prisijunkite; |
|
klaviatūroje paspauskite CTRL + ALT + DELETE ir naujame lange pasirinkite „pakeisti slaptažodį"; |
|
atsijunkite nuo VPN ir vėl prisijunkite, naudodami naują slaptažodį. |
2.
|
Kompiuteris lėtai veikia, ką daryti?
|
|
Pabandykite uždaryti programas. Jei niekas nesikeičia, susisiekite su mūsų IT palaikymo komanda. |
|
Iš naujo paleiskite kompiuterį. |
3.
|
Kaip skaityti el. laiškus „MS Office 365“ žiniatinklio programoje?
|
|
Tai paprasta, atidarykite žiniatinklio naršyklę, įveskite „https://outlook.office.com/“ ir pradėkite ja naudotis. |
4.
|
Kompiuteryje neatsidaro „Outlook".
|
|
Pabandykite kompiuterį paleisti iš naujo. |
|
Jei tai nepadeda, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą. |
5.
|
Išeinu atostogų ir turiu peradresuoti savo el. laiškus kolegai. Kaip tai padaryti?
|
|
Prisijunkite prie „Office 365 Web Outlook“ https://outlook.office.com/ |
|
Eikite į https://outlook.office.com/mail/options/mail/forwarding ir nustatykite laiškų persiuntimą. |
6.
|
Kaip įjungti pranešimą „Esu išvykęs"?
|
|
„Out of Office“ pranešimus galima įjungti tiek žiniatinklyje, tiek įprastoje programoje: |
|
„Outlook“ darbalaukyje atidarykite Failas -> Informacija> „Automatiniai pranešimai"; |
|
Žiniatinklio programoje „Out Of Office“ pranešimą galima įjungti adresu https://outlook.office.com/mail/options/mail/automaticReplies |
7.
|
Nepavyksta įkelti „OneDrive“ failų.
|
|
Patikrinkite, ar „OneDrive“ veikia. (Piktograma turėtų būti dešiniajame užduočių juostos kampe arba po paslėptomis piktogramomis). |
|
Pilka piktograma reiškia: „OneDrive“ yra neprisijungęs. Spustelėkite jį ir prisijunkite. |
|
Mėlyna piktograma reiškia: „OneDrive“ yra prisijungęs. Patikrinkite kitus veiksmus. |
|
Patikrinkite, ar įjungtas sinchronizavimas: |
|
dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite piktogramą. Pasirinkite „Nustatymai“> Skirtukas „Atsarginė kopija“> „Tvarkyti atsarginę kopiją“> sekite žingsnius naujame lange. |
|
Jei „OneDrive“ veikia, patikrinkite, ar jame nemeta jokių sinchronizavimo klaidų. |
|
Jei kompiuterio paleidimas iš naujo nepadėjo, kreipkitės į IT palaikymo tarnybą. |
8.
|
Kaip atidaryti failus „OneDrive“ debesyje?
|
|
Prisijunkite prie portal.office.com |
|
Spustelėkite „OneDrive“ piktogramą kairėje. |
9.
|
Kaip bendrinti failą/aplanką „OneDrive"?
|
|
Jei norite bendrinti failus savo kompiuteryje, dukart spustelėkite „OneDrive“ piktogramą; |
|
pasirinkite failą/aplanką, spustelėkite jį dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkite „Bendrinti"; |
|
įveskite gavėjo el. pašto adresą; |
|
spustelėkite „Siųsti". |
10.
|
Neveikia skaitmeninis pasirašymas.
|
|
Patikrinkite, ar ID programinė įranga nesiūlo atnaujinimo. |
|
Jei ID programinė įranga atnaujinta, susisiekite su IT palaikymo komanda, kuri pataisys naujinimą. |
11.
|
Nepavyksta prisijungti prie banko naudojant ID kortelę/mobiliojo ryšio ID.
|
|
Ar ID programinė įranga atpažįsta ID kortelę skaitytuve? |
|
Patikrinkite, ar ID programinė įranga siūlo atnaujinimą. |
|
Išbandykite kitą žiniatinklio naršyklę. |
|
Jei nepadeda nei viena iš aukščiau išvardytų priemonių, susisiekite su IT palaikymo komanda. |
12.
|
Nepavyksta prisijungti prie spausdintuvo.
|
|
Patikrinkite, ar spausdintuvas įjungtas. |
|
Problema yra susijusi su spausdintuvu:
|
|
spausdintuvo ekrane gali būti rodoma klaida (baigėsi popierius, trūksta rašalo ir pan.). Paprastai tokiu atveju spausdintuvas jums pasakys, kaip tęsti toliau. |
|
Jei spausdintuvas neturi ekrano, šalia mygtukų turi būti indikatoriaus lemputė. Iškilus problemoms, lemputė turėtų būti oranžinė (gali mirksėti). Gali padėti spausdintuvo paleidimas iš nauj. |
|
Problema susijusi su kompiuteriu:
|
|
Jei spausdintuvas prijungtas per USB (prie spausdintuvo prijungti keli kabeliai. Vienas iš jų sujungtas su kompiuteriu): |
|
atjunkite USB kabelį nuo kompiuterio; |
|
iš naujo paleiskite spausdintuvą; |
|
prijunkite USB kabelį atgal prie kompiuterio (po sėkmingo prisijungimo turėtų būti trumpas pranešimo garsas): |
|
pabandykite spausdinti dar kartą ir įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamą spausdintuvą. |
|
Jei tai tinklo spausdintuvas (tarp spausdintuvo ir kompiuterio nėra kabelių): |
|
išbandykite „Windows“ pataisą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> „Pridėti spausdintuvą ar skanerį". |
|
Žemiau bus pateikiamas spausdintuvų, kuriuos kompiuteris jau atpažįsta, sąrašas. |
|
Pasirinkite reikiamą spausdintuvą ir spustelėkite „Tvarkyti". |
|
Spustelėkite „Paleisti trikčių šalinimo įrankį“ (angl., Run the troubleshooter). |
|
Pabandykite dar kartą pridėti spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> Spausdintuvas ir skaneriai -> Pridėti spausdintuvą arba skanerį. |
|
Prieš pridedant naują, būtų gerai ištrinti seną spausdintuvą: Start -> Nustatymai -> Įrenginiai -> „Spausdintuvas ir skaneriai“ -> Pasirinkite spausdintuvą -> spustelėkite „Pašalinti įrenginį“. |
|
Naujo spausdintuvo pridėjimas atliekamas tame pačiame lange. Tiesiog pasirinkite „Pridėti spausdintuvą ar skanerį“. Kai paieška bus baigta, bus rodomas kompiuterio rastų spausdintuvų sąrašas. |
|
Pasirinkite reikiamą ir spustelėkite „Pridėti įrenginį“ arba „Įdiegti įrenginį“ (priklausomai nuo „Windows“ versijos mygtukas skiriasi). |
|
Pabandykite spausdinti dar kartą. |
|
Jei aukščiau pateiktos rekomendacijos nepadėjo, susisiekite su IT palaikymo komanda. |
|
|