Mes pilnai integravome visas Baltijos šalių komandas ir esame kaip viena – puoselėjame tas pačias vertybes, turime bendrą pagalbos tarnybą, taikome vienodus klientų valdymo procesus ir standartus. Mūsų komandoje iš viso dirba 50 specialistų, kalbančių 6 kalbomis ir turinčių daugiau nei 30 skirtingų „Microsoft“ sertifikatų. Mes esame vieni didžiausių „Microsoft“ partnerių Baltijos šalyse ir 7 kartus iš eilės pelnėme „Microsoft“ Metų partnerio titulą.
„Primend“ biurai veikia Taline, Rygoje ir Vilniuje. Mes teikiame galutinio vartotojo palaikymą (1 lygis), serverio ir tinklo palaikymą (2 lygis) bei aukščiausios klasės „Microsoft 365“ ir „Azure“ konsultacijas. „Primend“ turi vieną centralizuotą duomenų centrą „Primend Cloud“, skirtą visiems Baltijos šalių klientams.
Pridėtinės vertės ir naudos dirbant su vienu IT partneriu Baltijos šalyse
![]() |
1 lygio galutinio vartotojo palaikymas |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Sertifikuoti „Primend“ specialistai |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
IT palaikymo Baltijos šalyse pranašumai |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |