Siekdami suteikti geriausią patirtį, naudojame slapukus

Slapukus naudojame norėdami pasiūlyti geriausią patirtį jums. Jie padeda pasiūlyti jums patinkančią informaciją apie mūsų produktus ir paslaugas. Jei sutinkate naudoti slapukus, paspauskite mygtuką „Sutinku su slapukais“. Jei norite tvarkyti savo slapukų nuostatas, spustelėkite mygtuką „Keisti slapukus“. Jūsų pasirinkti slapukai bus saugomi 90 dienų. Sužinokite daugiau apie slapukus.

Pasirinkite ir patvirtinkite jums tinkančias slapukų nuostatas:

Savo svetainėje naudojame slapukus, kad užtikrintume svarbių operacijų ir tam tikrų funkcijų veikimą. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.

Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad pateiktume jums individualizuotą reklamą. Asmeniniai reklamos skelbimai suteikia galimybę dalyvauti skirtingose kampanijose. Jei nenorite gauti asmeninių skelbimų, jūs vis tiek galite lankytis mūsų svetainėje, tačiau matomi skelbimai jums gali būti neaktualūs.

Analitiniai slapukai padeda rinkti duomenis apie tai, kiek klientų naudojasi svetaine, kokį turinį jie naršo ir kitą informaciją, reikalingą svetainės funkcionalumui pagerinti. Naudodami statistinius slapukus, renkančius anoniminę informaciją, galime sužinoti, kaip lankytojai pasiekia mūsų svetainę ir kaip ja naudojasi.

„Primend Shield“ - Kibernetinių incidentų stebėjimo ir valdymo paslauga

  Saugokite savo duomenis! 

  Priverskite kibernetinius nusikaltėlius ir pakenkti norinčius darbuotojus atsakyti už savo veiksmus! 

  Užsitikrinkite atitiktį kibernetinio saugumo teisės aktams! 

„Primend Shield“ tai valdoma kibernetinio saugumo paslauga, kuri apima centralizuotą saugumo registrą, reagavimą į kibernetines grėsmes ir kibernetinio saugumo konsultacijas.

Vidutinis pažeidimo gyvavimo ciklas – 287 dienos („Blumira“ ir IBM, 2021 m.). Pažeidimo priežastys gali būti nulinės dienos klaida, apie kurią jūs dar nieko nežinote (angl. zero-day bug) arba neatnaujinta sistema, tačiau dažnai pažeidimą sukelia neinformuotas vartotojas arba piktybiški įgalioto vartotojo veiksmai. Su klaidomis susijusius pažeidimus arba tiesiogines atakas galima greitai aptikti ir suvaldyti taikant automatines atsakomąsias priemones. Sunku aptikti piktybinius pažeidimus, todėl reikia įrodymų, kad būtų galima imtis teisinių veiksmų.

Kas yra „Primend Shield“ paslauga? 

Centralizuota „Primend Shield“ saugumo informacijos ir įvykių valdymo sistema (angl. Security Information and Event Management, SIEM) renka saugumo įvykių įrodymus iš serverių, kompiuterių, ugniasienių ir kitų tinklo įrenginių. Surinkti įrašai saugomi bent vienerius metus, kad būtų galima atpažinti modelius, mokytis ir naudoti kaip teisinius įrodymus.

Automatizuota reagavimo sistema, apmokyta pagal atpažintus modelius, iš karto reaguoja į aptiktą kenkėjišką veiklą ir inicijuoja iš anksto nustatytus poveikio mažinimo scenarijus. SIEM sistemą galima integruoti su bet kuria tinklo sistema. 

„Primend Shield Team“ kasdien tikrina saugos įvykių ir techninės priežiūros žurnalus, kad nustatytų naujus atakų modelius, galimus sistemų pažeidimus, kurių neaptiko modelio atpažinimo sistema, ir sistemas, kurioms nutrūko ryšys su SIEM. Kai aptinkami, apibrėžiami nauji modeliai ir atsakymai, patvirtinami jų grėsmės mažinimo scenarijai.

Bendrovės „Microsoft Sentinel SIEM“, kurią „Primend Shield“ paslauga naudoja saugumo įvykiams rinkti ir analizuoti, yra pripažinta geriausia rinkoje. Tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Forrester“ pripažino, kad tai saugumo analizės platforma, kurios inovacijų planas, produkto saugumas, atvejų valdymas ir architektūra yra geriausi rinkoje.

Remiantis 2021 m. „Blumira“ ir IBM ataskaita, vidutinis pažeidimo gyvavimo ciklas trunka 287 dienas, iš kurių 212 dienų organizacijoms užtrunka aptikti pažeidimą, o 75 dienas – jį suvaldyti.

Įvykių, kuriuos „Primend Shield SIEM“ sistema išmokyta aptikti, pavyzdžiai:

  • vartotojas kopijuoja neįprastai daug failų iš serverio (piktybinis darbuotojas);
  • sukurta nauja privilegijuota paskyra;
  • užkarda tikrinama, ar nėra pažeidžiamų vietų;
  • keliuose kompiuteriuose aptiktas virusas;
  • organizacija tapo sukčiavimo atakos taikiniu;
  • prieiga prie konfidencialių įmonės dokumentų neįprastu metu;
  • vartotojo autentifikavimas ir prieiga prie duomenų iš neįprastų vietų.

Ką apima „Primend Shield“ paslauga?

  • Patikimas nuolatinis įvykių žurnalų rinkimas „Microsoft Sentinel“ sistemoje
  • Automatizuotas reagavimas į incidentus ir greita analizė
  • Kasdienis valdymas ir stebėjimas
    • incidentų ataskaitų analizė
    • naujų analitinių taisyklių kūrimas;
    • duomenų jungčių su šaltiniais tikrinimas;
    • tikrinimas, ar visos automatizavimo užduotys buvo atliktos sklandžiai. 
  • Savaitinis audito ir veiklos ciklas
    • patikrinimas, ar visos automatizavimo užduotys veikia sklandžiai;
    • „Sentinel“ aplinkos auditai, siekiant įsitikinti, ar nėra pakitimų;
    • „Sentinel“ aplinkos prieigos teisių tikrinimas;
    • organizacijos duomenų saugojimo politikos pakeitimų įgyvendinimas.
  • Valdymo ataskaitos: mėnesinė „PowerBI“ būklės ataskaita  
  • Mėnesinės „Primend“ eksperto konsultacijos. 

Paslaugos komponentai

  • Įdiegimas.
  • „Microsoft Sentinel“ – duomenų gavimas, duomenų saugojimas, automatinis reagavimas, valdymo ataskaitos.
  • „Primend Shield“ – kibernetinių incidentų stebėjimo ir valdymo paslauga.
     

Gaukite pasiūlymą

Atsisiųskite produkto aprašą