*skirta „Teams Rooms“ įrenginiams
Nuolatinė pagalba
- Automatinis operacinių sistemų ir „Teams“ programos naujinimas;
- rankinis papildomų įrenginių (kamerų, garsiakalbių, mikrofonų) versijų atnaujinimas kas mėnesį/ketvirtį:
"Jabra Direct"
"Logitech Sync"
Ir kiti įrenginiai.
- Įrenginio foninio vaizdo pritaikymas pagal įmonės poreikius;
- kliento deleguoto asmens apmokymas greitai nustatyti klaidas ir pašalinti problemą;
- automatinio įrenginio perkrovimo konfigūracija.
Veikimo klaidų sprendimai
- Greita instrukcija telefonu, kad įrenginys veiktų;
- klaidų aptikimas ir sprendimas nuotolini būdu (per „TeamViewer“);
- klaidos nustatymas naudojant „Microsoft Teams“ administravimo centrą ir jos išsprendimas;
- pagalba atstatant įrenginio veikimą atvykus į vietą.
Būtinos sąlygos teikti paslaugą
- Reikalingos 365 administratoriaus teisės arba bent „Teams“ administratoriaus teisės;
- renginyje turi būti įdiegtas „TeamViewer“ (slaptažodis saugomas „IT Glue“ programėlėje).