Pristatome pirmąjį pasaulyje debesų kompiuterį – „Windows 365“ (W365)
Perėjimas prie hibridinio darbo reiškia, kad dabar labiau nei bet kada anksčiau galutiniams vartotojams reikia paprastumo, saugumo ir lankstumo dirbant įvairiuose įrenginiuose, bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje.
„Azure“ platformoje esantis „W365“ leidžia saugiai transliuoti suasmenintą darbalaukį, programas, nustatymus ir turinį tiesiai iš debesies į įrenginius.
Prisijunkite į mūsų internetinį seminarą, kuriame, paslaugų pardavimo vadovas Darius Grigaliūnas, ir pagalbos tarnybos specialistas Pavel Reichinbach, pateikia naujojo „W365“ sprendimo apžvalgą, bei dalijasi informacija, kaip „Primend“ teikiamos paslaugos gali padėti jums sklandžiai ir saugiai įsidiegti ir valdyti „W365“ sprendimą.
Ko tikėtis:
• „Windows 365“ apžvalga
• „Azure“ virtualus darbalaukis vs W365 – panašumai ir skirtumai
• „Windows 11“ pakeitimai
• „Primend“ paslaugos + seminarai – diegimas ir nuolatiniai atnaujinimai
Darius Grigaliūnas | UAB „Primend“ paslaugų pardavimo vadovas
Darius Grigaliūnas yra „Primend“ paslaugų pardavimo vadovas, turintis ilgametę patirtį dirbant su debesijos paslaugų ir IT infrastruktūros sprendimų konsultacijomis ir pardavimais.
Pavel Reichinbach | UAB „Primend“ pagalbos tarnybos specialistas
Pavel Reichinbach jau daugiau nei penkeris metus dirba IT klientų techninio aptarnavimo srityje, kasdien išspręsdamas eilę vartotojų IT užklausų.
Paskutiniu metu daugiausiai laiko skiria gilindamasis į naujausius debesijos sprendimus ir jų pritaikomumą praktikoje.
Visi mūsų internetiniai seminarai yra nemokami. Nedvejodami dalinkitės kvietimu ir su kitais!
Klausimas: Kas atsitiktų jeigu internetas dingtų? Ar įmanoma dirbti Offline režimu (atsijungus nuo internet’o) su Windows 365 debesijos kompiuteriu?
Atsakymas: Su Windows 365 debesijos sprendimu, reikalingas interneto ryšys. Kaip ir buvo minėta vebinaru metu, tam užtenka ir asmeninio telefono su interneto ryšiu. Kaip pavyzdys, atsidaryti Word dokumentą, reikalinga 100-150Kbps interneto sparta, o žiūrėti video visame ekrane (full screen) bus reikaliga 7,5-8,5 Mbps interneto sparta.
Klausimas: Nelabai suprantu ką sprendžia šis produktas įrangos kaštų prasme. Jei nėra taikoma BYOD/BYOPC pricipai, tai įrangos kaštai dubliuojas, arba kaip minimum didėja.
Atsakymas: Įrangos kaštų prasme, šis Windows 365 produktas sprendžia daug verslui svarbių klausimų, žemiau pateikiama keletas pavyzdžių, puikiai iliustruojančių realias situacijas vykstančias šios pandemijos metu:
Situacija Nr.1: Verslu stringa įprastų kompiuterių tiekimas, o dirbti reikia „jau vakar“, pasileidžiate Windows 365 sprendimą ir turite virtualų kompiuterį nieko nelaukiant „čia ir dabar“. Kaštų prasme, neprarandate laiko ir nereikia laukti kol atvyks įprastas kompiuteris, darbuotojai gali dirbti nedelsiant. Virtuali darbo vieta sukuriama per max 20 minučių.
Situacija Nr. 2: Nuotolyje privalantys likti dirbantys darbuotojai priimti į darbą karantino metu, turi naudotis saugia įmonės infrastruktūra per asmeninį įrenginį, pvz. asmeninį telefoną, tokiu atveju, darbdavys gali lengvai ir greitai pasiūlyti šio tipo darbuotojui nuotolinę ir saugią darbo vietą – Windows 365. Šiuo atveju yra taikomas BYOD / BYOPC principas. Kaštu prasme, darbdaviui nebereikia papildomai pirkti įrangos, o darbuotojas, greitai ir efektyviai gauna darbo priemonę vykdyti tiesiogines savo darbo funkcijas.
Situacija Nr. 3. Darbdavys turi priimti labai daug darbuotojų trumpam laikotarpiui, kaip pavyzdys: sezoniai darbai, pandemijos įtakoti darbuotojų priėmimai/atleidimai. Tokiais atvejais, nereikalinga investuoti didelių pinigų į programinę ir aparatinę įrangą, užtenka trumpam laikotarpui užsisakyti Windows 365 debesų kompiuterį. Buhalteriškai naudojamas OPEX (veiklos išlaidos) modelis vietoje CAPEX (kapitalo išlaidos).